Brian Ross
|
Bobby. wrote on Nov 27 th, 2024 at 5:15am: Brian Ross wrote on Nov 26 th, 2024 at 9:14pm: Bobby. wrote on Nov 26 th, 2024 at 9:08pm: Brian Ross wrote on Nov 26 th, 2024 at 8:41pm: Frank wrote on Nov 26 th, 2024 at 8:33pm: Brian Ross wrote on Nov 26 th, 2024 at 8:29pm: Run along coward, hide from the terrible Muslims, shelter behind your sofa rather than actually meet and discover the realities of Muslims, Soren. You disgust me with your hypocrisy, your hatred of anybody who dares to be different, who dares to retain their own culture to themselves. Tsk, tsk, tsk... Just yawn if you do not understand the irrelevance of your moronic point about judgement about a creed being possible only if one has personally befriended members of such creeds and discussed their beliefs. Hykler, hold din danske kultur for dig selv, hey? Løb afsted, skræmme nogle uskyldige et andet sted. Tsk, tsk, tsk... Hypocrite, keep your Danish culture to yourself, hey? Run away, scare some innocents somewhere else. Fremragende, Bobby, der er håb for dig endnu. Jeg hører, de har fremragende trækbarer i København. Nyd dig selv der. Brian made a gay joke in Danish. Quote:Well done, Bobby, there is hope for you yet. I hear they have excellent drag bars in Copenhagen. Enjoy yourself there. Jeg kan lave en anden, hvis du ønsker det, Bobby, eller skærer den for tæt på knoglen, hvis jeg gør det? Tsk, tsk, tsk...
|